POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
Niniejsza Polityka określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników strony internetowej www.icsec.pl, osób kontaktujących się z nami za jej pośrednictwem oraz użytkowników oficjalnych kont na portalach społecznościowych.
ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem danych osobowych jest ICsec S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-449), przy ul. Wichrowej 1A, KRS nr 0000761914,
NIP: 781-198-60-10, Regon: 382035399, www.icsec.pl (dalej: Spółka).
W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Spółka zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych, w szczególności:
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: rodo@icsec.pl.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
W celu zapewnienia integralności i poufności danych Spółka wdrożyła procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Spółka stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
Spółka podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe.
Spółka prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
Przetwarzając dane, Spółka zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu Podmiotom danych. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty) i takie naruszenie mogłoby powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności Podmiotów danych, Spółka poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty danych w sposób zgodny z przepisami.
CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
COOKIES
Na urządzeniu osoby odwiedzającej stronę internetową www.icsec.pl, automatycznie odkładane są informacje dotyczące jego aktywności (np. rodzaj używanej przeglądarki, używany system operacyjny, adres IP komputera).
Dane cookies są przetwarzane w celu:
Zbierane pliki cookies nie są wykorzystywane do celów marketingowych, w tym ustalania indywidualnych preferencji w oparciu o działania podejmowane na Stronie.
Zasady zbierania, dostępu i czasu przechowywania do plików cookies należy określić w ustawieniach przeglądarki internetowej urządzenia, z którego następuje łączenie ze stroną internetową.
Zarządzanie danymi dla celów statystycznych – Google Analytics, możliwe jest za pośrednictwem wtyczki do przeglądarki internetowej: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout, lub korzystania z opcji tzw. prywatnych przeglądań w samej przeglądarce internetowej.
Nie kontrolujemy stron podmiotów trzecich oraz ich działań.
NEWSLETTER
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usługi prenumeraty naszego newslettera.
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji wysyłki zamówionego newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) i f) RODO) – do czasu wycofania zgody.
FORMULARZ KONTAKTOWY
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie.
Dane osobowe są przetwarzane w celu
KORESPONDENCJA E-MAIL’OWA I POCZTOWA
Dane osobowe zawarte w otrzymanej korespondencji są przetwarzane w celu:
KONTAKT TELEFONICZNY
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być niezbędne do udzielenia odpowiedzi w sprawie, której dotyczy rozmowa.
Dane osobowe podane w rozmowie telefonicznej są przetwarzane w celu:
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (E-MAIL, TELEFON)
W związku z prowadzoną działalnością Spółka – jej pracownicy i współpracownicy, zbiera dane osobowe zainteresowanych kontaktami biznesowymi i otrzymywaniem informacji marketingowych.
Dane osobowe są przetwarzane w celu komunikacji marketingowej i handlowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit f) RODO) – przez okres umożliwiający realizację uzasadnionego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
Spółka posiada oficjalne publiczne profile na portalach społecznościowych, przetwarzając dane osób odwiedzających (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).
Dane osobowe takich osób są przetwarzane w celu komunikacji związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) – przez okres umożliwiający realizację uzasadnionego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
Uwaga: Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez administratorów serwisów społecznościowych.
KONTAKT W SPRAWIE REKRUTACJI
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia procesu rekrutacji.
Dane osobowe podane w dokumentach aplikacyjnych są przetwarzane w celu:
Uwaga: Spółka oczekuje przekazywania wyłącznie danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy). W przypadku przesłania aplikacji zawierających dodatkowe dane, wykraczające poza ten zakres, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata, wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą zawierać informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.
W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę, można ją wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
SZCZEGÓLNY OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Czas przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
ODBIORCY DANYCH
W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być ujawniane pracownikom Spółki i podmiotom w grupie kapitałowej oraz zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom usług i systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi kadrowe i księgowe, operatorom pocztowym, agencjom marketingowym oraz rekrutacyjnym.
Ponadto dane mogą zostać udostępnione właściwym organom publicznym bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
Spółka nie przewiduje przekazywania danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz do organizacji międzynarodowych.
SZCZEGÓLNE PROCESY PRZETWARZANIA
Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, a w szczególności nie będą poddawane profilowaniu.
UPRAWNIENIA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do:
Żądania realizacji w/w praw można złożyć:
Odpowiedzi udziela się w formie elektronicznej, chyba że wnioskodawca zażądał udzielenia odpowiedzi w formie pisemnej.
W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, można skorzystać z prawa do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Nim to jednak uczynicie zachęcamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem – rodo@icsec.pl.
Zarząd ICsec Spółka Akcyjna